Hem agafat els tren de rodalies primer de La Pobla llarga a l´ estació del nord de València i despres de l´ estació de Sant Isidre fins a bunyol, a les 8:20 estavem a bunyol.
La ruta és molt bonica i dura a la vegada, disfrutareu de paisatges espectaculars, arribareu a bon hora a esmorzar a dos aguas i despres porteu menjar per que de ai fins a tous no hi ha mes que muntanya, ara val molt la pena, te 4 kilòmetres no ciclables entre el 50 i el 54 on s´omplireu de punxades de les brosses, i per cert hi ha aigua al kms 50, no se si es potable pero per refrescar va molt be.Que tingau sort els que ho intenteu, a nosaltres ens va eixir tot perfecte.
Buñol, València, Comunitat Valenciana (España)
2011/08/18
1041
72
Benifaio - La Gitana - Tous
Difficulty
Hard
Distance
71.09 km
Time
5:43:57
Elev. Gain
1607 m
Elev. Loss
1633 m
Max. Height
557 m
Min. Height
-8 m
boroestarelles
15
Ruta molt bonica que comencem a l´estació de Renfe de Benifaio, ens dirigim a Llombai pujant per la trialera del gas i el paratge natural de "EL TELLO" Esmorzar en llombai i tornem a pujar per una trialera molt divertida direcció a la gitana pujant abans el fideu per obrir boca.
Una vegada dalt de Tous podeu baixar per les diferents trialeres que hi han, nosaltres en esta ocasio baixarem per el port de tous perque teniem pressa.